zaterdag 15 februari 2014

Paperbag scrapalbum

Trots!

Voorkant paperbagalbum
 
 
Op Youtube kwam ik van Sisters keepers een leuk idee tegen om van papierenzakken een album te maken. Dit was in september. Het is eindelijk af. Het is enorm veel werk, maar ik ben trots op het resultaat. Het boekje heb ik dus ook zelf gemaakt met karton en chipboard.
Ik heb zes paperbags gebruikt en met karton van dezelfde kleur een boekje bladzijde gemaakt die je dus ook open kunt vouwen. Ik heb scrappapier gebruikt wat ik nog had en wat enigszins bij elkaar past. Kijk zelf maar!
 




 
 
Oja, aan de bovenkant is de paperbag open en heb ik een kaart gemaakt waar je ook een foto op kunt plakken en tekst op kunt schrijven.
 




2 opmerkingen:

  1. Hij is echt supergaaf geworden Carol!! Jeetje wat moet dat een werk geweest zijn zeg. Snap dat je er trots op bent.

    BeantwoordenVerwijderen